Zeyzeyyyyy cok zor, Allah kolaylık versin. Bende hamile kalmadan önce gülüşünü estetiği ve implant yaptırmıştım. Onca cerrahi işlem yapıldı en zoru implantti, gerci sadece çivi çakıldı. Gebelikten ve pandemiden dolayi 1 bucuk yildir disi taktiramadim, muhtemelen daha büyük operasyonlar beni bekliyor. Ama ben yemek falan yedim normal, hic bisey olmaz. Antibiyotik ve gargara kullaniyodum