Merhaba herkese. Bebeğim 3 ay 9 günlük bugün sabahtan her şey normaldi. Öğle uykusuna yatıp kalktıktan sonra meme almamaya ve sürekli ağlamaya başladı. Ne kucakta duruyor ne yatıyor memeyi alsın diye götürünce basıyor kıyameti. En son üzerini soyduk sadece bezle kaldı ve sakinledi o arada verdim biraz meme. Hiç böyle yapmamıştı sürekli ağlaması ve memeyi almaması korkuttu beni. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Yardımcı olur musunuz? Şimdiden teşekkür ederim 🌸