Mom87 benim kızımda 23 aylık. Sabah öğlen akşam çorba içer sadece. Tarhana, yayla, tavuk suyuna şehriye çorbası. O da şehriyesi arpa olacak başka şehriyeden yemez. Kendi de bıktı artık. Yok yemiyor başka bir şey. Ne yemekler yapıyorum ağzını bile açmıyor. Her gördüğüm tarifi bir umut yapıyorum ı ıh asla yemiyor