Kızım 4 yaşında oldu. Bu cuma aşıya götüreceğim ve aşıdan cok da korkuyo. Uzun süredir aşı derdi olmayinca su anda nasil bi senaryoyla karsilasacagimi kestiremiyorum. Bikac gün onceden ön alıştırma yapiyorum aşı olmazsa hasta oluruz vs. Aşıdan sonra yan etki ateş falan oluyormu var mi yaşayan acaba. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.