Nisanil Herkese merhaba, bebeğim doğduğunda ayağında eğrilik olmuş dışa dönük masaj yapılması gerekiyormuş çok korkuyorum bi şey olacak diye bu durumu yaşayan var mı?
drsnkls07 Nisanil arkadaşım aynı şeyi yaşamıştı canım masaj yaparak zamanla düzeldi korkma Allah’ın izniyle düzeliyor 🤗