busrabyzklnc tuuuucee biz şuan ek gıdaya başladık 6 aylık olduk benim de korkum oynu ama önceliğim hep anne sütü oluyor yine aralarda yediğim yemeklerden veriyorum ama genel olarak süt doktorda dedi önceliğin anne sütü olsun die
ArdeninAnnesi TeachersMom Ya bizde simdi 10 gün sonra 4 aylık olucaz bu ay cok kilo almadi doktor mamayi arttir dedi günde 120cc 4 defa ver dedi. Ek gidaya baslasakmi baslamasakmi diye düşünüyorum doktor önermiyorum dio ama.bilemedim..
TeachersMom ArdeninAnnesi canım doktor bebeğe göre değerlendiriyor. En erken 4. Ayda başlanabilir. Ama gerek gormiyirsa bir ay daha bekle
Atesinannesi Tugce__ ben doktoruma sormadim 5 bucuk aylikken basladim 6 aylik kontrolde soyledim birsey olmaz baslamissin dedi ama bazi doktorlar 180 gunu bekletiyorlar doymuyor diyirsan basla bence yavas yavas ben oyle yaptim zaten