fistikcisahap
Oğlum 25. Ay için de bezi bırakana kadar yıka , kurut , havalandır bariyer krem (pişik önleyici ) sür olayı devam edecek . Pişik kremi sadece pişiği var sa kullanırım .
Kendi istediğimiz gibi 4-5 yaşında ancak yiyecek belki daha da uzun 🤪 Benin oğlum yarısını yiyor , yarısını atıyor hala . Kaşık kullanmayı hele çok beceremiyor eliyle ittiriyor ağzına doğru yarısı dökülüyor yarısını da yiyor
Önüne yemek koyabilirsiniz çatal kullanabilmeli şu anda kaşık için acele etmeyin onda biraz zorlanıyorlar