alinaannee Anneler sma devam sütü1 le mi başlamam gerekiyor üzerinde 0-6 ay yazıyor bebeğim 3,5 aylık olacak anne sütü yerine geçiyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🙏 gaz yapıyor diyorlar gazı için nir şey kullandınız mı
eymenkerem alinaannee doğduğu günden beri sma kullaniyorum 6. Aya kadar 1 numara kullanılıyor gaz da yapmadi bize
nursocum alinaannee canım gaz yapmaması için mamayı çalkalama kaşıkla karıştırarak hazırla ve antikolik biberon almanı öneririm
Kadert alinaannee bz hep mama meme gittik 5 aydan sonrada sadece mama .ilk zamnlar iki saatte 60 cc veriyordum .4-5 aydan sonra 3 saatte 90-120 cc veriyordum açlğına göre zamnla bebeginixi anlıyorsnz cnm ona göre ölçülerini artırır azaltrsin doyup doymamasına göre saatlerinide ayarlarsn .gaz her bebelte olutor mama artı gaz yaptımı bilmiyorum .gaz damlası için doktorunza danışun
alinaannee eymenkerem yaa çok teşekkürü ederim🌸Peki gri kapak sarı kapak fark ediyor mu hiç emzirmeden mi sadece bunu kullandınız bir de günde kaç defa kaç cc ?? Benim bebeğim sürekli emmek isteyen bir bebek
eymenkerem alinaannee ilk 2 ay mama ve anne sütü devam kullandım sonra anne sütü kalmadı mama devam ettik. Suan optipro var onu kullaniyorum ben 2 numaradayiz. O aylarda 3 saat ara ile besliyordum ama kac cc hatırlamıyorum muhtemelen 90 filan yeterli gelir
pasaoglum11 eymenkerem bende sma kullanıyorum 2 ay 2 günlük bebeğim siz 6 aydan sonra mı 2 numaraya geçtiniz orayı belirtmemişsinizde merak ettim :)
alinaannee nursocum yaa bilmiyordum teşekkür ederim işin kötüsü bebeğim biberon tutmuyor 🤦♀️Avent sipariş verdim inşallah onu tutar🤯🤦♀️🤦♀️🤦♀️
nursocum alinaannee lansinoh ve tomme tippe iyi ben onları kullandım oğlumda. İkiside ödüllü. avent hiç memnun kalmadım içerken ucu içine kaçıyordu ve kapağı kapatmak işkenceydi
YeldaKuzey alinaannee 5 aylık bebegim sma içiyor çok şükür hic gaz şikayetimiz olmadı. İçerisinde balık yağı oldugu icin tercih ettim ve anne sütüne en yakın mama. 1 numarayı 6. Ayına kadar kullanıyor canım