Ezgi_12 Merhaba bayanlar 3ay 20günlük bebegö war suana kdr hiç mama wermeedm sürekli meme emdi ptesi işe baslıcm büyük ihtml günde 1-2defa mamaya baslıcz huzursuzlugu olurmu acaba
Naaaaazzzzzz Ezgi_12 insallah olmaz ama biberonla vermeyin sakin mamayı. Meme reddi yaşayabilirsiniz. Enjektorle yada kaşıkla versin kim bakacaksa bebeginize. Hemde ise başlamadan biraz deneyin derim bebek huzursuzlansada siz sakinleştirirsiniz alışır.