Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 aydır meme reddinde öncesinde 9 ay boyunca çok güzel emmişti covid ilaç vs derken meme reddi yaşadık benim merak ettiğim şu böyle ayı büyük olup meme reddini atalatn var mı danışmanlık da aldık ama bebeğim inatçı biraz bi umut kırıntısına ihtiyacım var var mı geri dönen 😔