Adyok bizim akraba var göğüs doktoru bende kızımı sütten keseli bir ay olacak aynısını ben de yaşadım DR hiç bir şey yapmana gerek yok kendiliğinden gider dedi sağma sakın tekrar gelir dedi çok şükür şimdi gitti süt ağrı falan kalmadı zamanla sizinkide gider