4 ay oldu sezeryan olalı, uzun zamandır sol böbreğim mi diyeyim yani bel simidim işte oranın icersi ne oluyor bilemedim 😂 orasi ağrıyor işte ara ara sanki hamlamissinda öyle bir ağrı oluyor. Sezeryandan kaynaklı olabilir mi acaba ya bilemedim çok şiddetli değil yada benim canım çok tatlı değil bilemedim ama orda bı ağrı var alışkın olmadığım. Var mı aynı durumu yaşayan. Ha birde belden iğneli Spinal sezeryandi yani bel sırt boyun agrimda oluyor belim çok çabuk tutuluyor