merhabalar 20 günlük acemi anne olarak sormak istediğim bir şey var🙃 İlk günler meme ucum küçük olduğu için bebeğim tutamadı çok zorlandım emzirirken bir şekilde şu an o sorunu hallettik çok şükür artık emiyor. Aklıma takılan bir şey var uzmanlar genelde 15 dk bir meme 15 dk diğer memeden emzirin diyorlar ama benim bebeğim bir emişte tek memeden devam ediyor sonra uyuyakalıyor bir sonraki emzirmemde diğer memeyi veriyorum doğru mu yapıyorum acaba ? birde genelde sol memeyi daha iyi emiyor sağ memeyi bazen vermiyorum orda süt azalır mı ?