Arhim Arkadaslar kızım 2 gundur Ateslıydı bugun 40a cıkınca tahlil yaptırdık. Dr 6.hastalık olabılır dedı idrar temiz cıktı ne zaman duzelır. 5 gundur hıc yemek ıstemıyor
Seli_m Arhim bizde de oldu, 3 gün ateş oldu, sonra vücudunda kırmızı noktacıklar ateş geçti, bir kaç güne normale döndü
Dilekkkkkkk01 Arhim bizde gecirdik atişini kontrol et ılık duş aldır uyuyunca anlına eklem yerlerine bez koy
UgurArasinAnnesi Arhim 3 günden sonra ateşi düşmüştü bizim sobra döküntüleri başlamıştı toplamda 1 haftada toparladı oğlum atesini kontrol edin surekli ilik uygulama yapin eklem yerlerine ılık dus aldirin 39 civari olursa da ates dusurucu verebilirsiniz
Arhim UgurArasinAnnesi Dilekkkkkkk01 Deletedmom0099 Seli_m Seli_m arkadaslar kasıgı uzattığım an aglıyor elleriyle itiyor basını cevırıyor 13 aylık Yanı cocugum komple degıstı. Allahım bir lokma yemek yemek ıstemıyor. Ates deseniz hıc dusmuyor.o olup olmadıgı da belli dııl. Insallah corona falan degıldır. 😔
UgurArasinAnnesi Arhim yarından sonra düşmezse ateşi bi doktora gidin isterseniz canım kontrol amaçlı bir an önce düzelir inşallah yavrunuz 🌸
Demirbebek 2 gün ateş oldu sonra kırmızı döküntü oldu ateş uzun sürerse gelin demişti ama gerek kaladı geçmiş olsun