Merhaba hanımlar kızım 5 ay 8 günlük 28 günlükken kabızlığı başladı doktora git gel yaparak karaciğer enzim değerlerinin yüksek çıktığıni süt alerjisi olabilir denildi diyet yqptim süte dair herşey ve kabız yapabilecek herşeyden uzak durdum fakat geçen hafta 3 gün üst üste sütlü tatlı yedim ve kızım 10 gündür kakasini yapamadı duphalac önermişti doktorum böyle durumlarda 3 gün icirdim düzelmeye başladı fakat bana alerji testi yapılması önerildi alerji testi yaptıran var mı bebeklere acaba bilgi alabilir miyim canları aciyacakmi zorlayacak ki bizi