Burcu2- Benimki de ultrasonda da doğarken de eli hep başındaydı. Ben de kundak istemiyor diye yapmadım. Ama sonra baktım ki kendini korkutuyor, yaptım yarım kundağı 1 aydan sonra. Dirense de rahat etti aslında, çabuk alıştı. Bence bir gayret edin, anne karnına benzer bir ortam olduğu İçin nihayetinde seviyorlar aslında.