zumratugba bende dün sombre yaptırdım 😅 anayız ana tamam da bunada hakkımız var he ama ne yaptım boya kokusu sça siniyor malum eve gelir gelmez kendimi duşa attım kendi şampuanım kokuyu baya aldı onu solutmamak önemli içimizde değiller artık süte geçecek birşeyde değil bugün kendim oldum ve çok mutluyum 😁 mutlu anneler mutlu bebekler kızlar 💪✌️