Gulcinbatuhan 9.aya giren bir bebegim var sezeryan dogum sonrasi 7.ayda adet gormeye başladım bu ay adetim 30 gun gecikti korunuyoruz da ama hamile olabilirmiyim yoksa boyle bir ay olup bir ay olmayip mi duzene girer adetim?😞
elizabeth Gulcinbatuhan 1 seneye kadar adet düzensizliği normal. Ama korunmada olsa her zaman bir ihtimal vardır biz bilemeyiz 🤷♀️
serebro Gulcinbatuhan 1 ay boyunca test yapmayıp buraya mi sordunuz 🙄 dogumdan sonra bir süre adet düzensizliği normal …
Gulcinbatuhan elizabeth 5-10 gun gecikse aslinda endişe etmicem ama 1 ay gecikti resmen boyle olan varmidir acaba
Gulcinbatuhan elifhanimm test yaptım merak etmeyin ama çıkmadı bir süre gectikten sonra cikiyor gebelik testleri oglumdada çıkmamıştı hastaneye gittigimde ogrenmistim simdi bu pandemi ortaminda hastaneye gitmek istemedigim için insanların tecrübelerini ogrenmek istedim
Gulcinbatuhan serebro hanimefendi test yaptim zaten onu akıl edebilcek yaştayım ama testte negatif çıktı
Elizabetyyy Gulcinbatuhan ilk 1 yıl çok düzensiz oluyor ya benimde bebegim 9 aylık bu aya kadar düzenli oluyodum geçen ay 13 gün gecikti sonra 10 gün sonra üstüne bidaha oldum saçma sapan bi şey anlamadım valla
Gulcinbatuhan Elizabetyyy bende test yaptim negatif ama acaba dogumdan sonra 1 ay olup 1 ay olmayan varmi diye merak ettim inşallah oyledir
serebro Gulcinbatuhan o zaman korkmayın illaki çıkardı. 15gun kadar gecikmeler oluyor bende de içiniz rahat etmezse kadın doğuma gorunun