Cansudefne20 merhaba, doktorum yürüse dahi 2 yasına kadar evde ayakkabı veya panduf giydirilmemesi gerektiğini, ayağının yeri hissedebileceği şeyler giymesi gerektiğini söyledi. Evde caluu baby patik kullanıyoruz. Hem yeri hissedebiliyor hem altı kaydırmaz ve sıcak tutuyor. Dışarda ise ayakları üşümemesi için giymeliymiş. Kifidis, anatomik, yarım bot önerdi. Ayakkabı ortopedik değil anatomik olmalıymış. 11 aylık oğlum, dışarı çıkmadığımız için henüz almadım. Çıksak dahi iki adım arabayla gittiğimiz için patiği giydiriyorum.