Gulsahh5258 Sevgili anneler; Oğlum 5 aylık ve kafatasından amilyat oldu Ve bir hafta oldu olalı.Diş ağrım başladı agrı kesici alıyorum ama yine YOk 🤭🥺🥺😓 Emziriyorumda ..Yani soracağım şu ki Emziren anneler de diş çekimi yaşayan oldu mu ? Helpme 😭