Kızlar 6.5 aylık bebeğim ve artık tutamıyorum kucağımda. Bi otarafa bi bu tarafa kafası sürekli. Herşey dikkatini çekiyo herşeyyyy. Uyuturken beni tekmeliyo ve baya kuvvetli. Bide ilgilenmezsem ağladığında falan kendisini sıkıyo ellerini avucunu. Kıpkızarık oluyo. Varmı bu durumları yaşayan? Ne yapıcz böyle ya her gün daha da artıyo hareketi