Pazartesi günü 7 kez ishal şekilde kakasını yaptı hemen doktora götürdük test yapıldı temiz çıktı dün 2 kez yaptı bugün 3.cü gün ve bu saate kadar 4 kez yaptı bazen yeşil bazen sarı şekilde hafifde kokuyor kakası kusma yok ateş yok sürekli emziriyorum sıvı kaybi olmaması için hareketlerinde şükür bişey yok acaba üşüttüm mü bazen bez doluyor bazen cok az yapıyor ama yaparken ıkınıyor inliyor diyorum cok yaptı az yapmış oluyor gazı da var büyük ihtimal zaten gazlı bir bebek gaz damlası kullanıyorum. Sizce üşüttüm mü yarın sabah yine doktora gidicez