Benimkinin gece uykuları düzenliuydi ama gece 3 ten sonra saatte bir uyanmaya başladı, sürekli emmek istiyor ve sürekli kucak gerçi normalde de hep kucakta, gündüz yine 1 kere de olsa 1.5 sat uyuturdum şimdi en fazla yarım saat. Dediğiniz gibi ataktandir Sizinki de