Atamom16 Kızlar fazladan tavuk suyum var paketi hiç açılmamış süt saklama poşetlerm var bunlara koyup buzluğa koysam bişey olur mu sizce 😄🤔
Atamom16 Alidefne koycak bişey bulamadım onlarda boş boş duruyordu oğlanın sütünü koyamadık tavuk sularında kullanyım dedim 😄
MotherQueen Bişeycik olmaz bence heö steril oluyor onlar benim elimdede epey kaldı napıcam bunları diyodum fikir oldu 😅
zeynepzeze Ben bebeğime yaptığım peynirleri hep onlara koydum. Kıymasını falan da 😂😂 Çok iy oluyor hem pratik hem hijyenik.