kuzeydenizi benm. 6700 . boy62 cm. biraz fazla gibi. 3600 dogdu. sizlerin nedir boy kilosu. erkek bebek bu arada
Esila1716 kuzeydenizi benim kızımın 2 aylıkken 5.300 Grm 55 cm boyuydu 1 hafta sonra kontrole gidicez kaç olmuş bakalım sadece anne sütü alıyor doğum kilosida 3.200 grmdı 50 cm boyuydu sizinki erkek galiba
ilkgozagrimmm kuzeydenizi doğum kilosuna göre normal bence. Bir de mama veriyormuşsunuz. Mama kilo aldırıyor zaten
Cansu1035 kuzeydenizi 2 ay 2 günlükken 5800 59 cm di bizimki sadece anne sutu 3 kilo doğmuştu kız, 50 cm di