Merve_42_ Aslında normal veya sezaryen farketmiyor. Her iki doğum şeklinde de genişleme olabiliyor, ya da olmuyor kişiden kişiye göre değişiklik gösterebiliyor. Yeni doğum yaptıysanız zaman ile toparlanır, kegel egzersizi de yapabilirsiniz belki oda işinize yarar.