Hanımlar merhaba. Sezeryandan 8 9 gün sonra kanamam kesilmişti ve 38. Gün adet oldum 4 5 gün sürüp bitti. Şuan kızım 3 aylık ve henüz tekrar adet olmadım. İlk doğumun norml olmuştu 1 ay kanamam devam edip kesildi ve 2. Aydan sonra düzenli şekilde adet oldum kızım 15 aylık olana kadar hiç problem yaşamadım 6 ay adet gecikmelerim ve kesilmeler oldu sonrada istemsiz hamile kalmıştım o yüzden çok tedirginim bu şekilde olması normal mi?