DyguHlya Buzlukta sağdığım sütümden çıkarıp bebeğime verdim ama hepsini içemedi dolapta kalanını muhafaza edebilir miyim tekrar buzluğa atmıcam normal dolap yerine koymak istiyorum olur mu
minikcasper DyguHlya nette bi yazı okumuştum. Her zaman çok biriktirip saklamayın düşük cc de saklayın yazıyodu. Bebeğin durumuna göre verin diye. O sütü mecbur atacaksınız tekrar donmaz aşağıya da konmaz.