Biranne00 Ruzgarbeyza benim iki kuzenimde kullanıyor çok memnunlar bende alıcaktım ama bulamadım onlar biuyku kullanıyor 🤷♀️
Bebeto35 Ruzgarbeyza bebeğim 2 aylıkken almıştım gayet kullanışlı rahattı, fakat bebeğim sallanmayı sevmediği için kullanamadım. Biz de zor bulmuştuk pahalı da bi aparat. O yüzden 2. El almıştık. Kullandığım süre boyunca memnundum.
Mommy_Bird Ruzgarbeyza kullanıyorum hayat kurtarıyor resmen yarım saat uyuyan bebeğim gündüzleri onun sayesinde 2 saat uyuyor ses algılama sensörü var kımıldasa bile devreye giriyor çok kurtarıcı tavsiye ederim
Bebeto35 Ruzgarbeyza şu an 11 aylık bebeğim ne olur ne olmaz diye bi süre daha tutacağım elimde. Şimdilik düşünmüyorum satmayı.
CananErkan Ruzgarbeyza var isterseniz satabilirim. Bizimkine uyku eğitimi verdiğim için ihtiyacımız kalmadı ama küçükken kullandı kurtarıcı olabiliyor gerçekten.
CananErkan betulunannesi piyasada 560 tl sıfırı eşimle konuştum 450 ye verebilirsin dedi. En fazla 400 e inebilirmişiz ☺️ Çok az kullanıldı
betulunannesi CananErkan ya yine fazla geliyor bize 😔 yanlış anlamayın ben baktım da 398 liraya buldum en uygununu. Ama o bile fazla. Nasip artık
CananErkan betulunannesi eşimle bi konuşayım yarın size dönüş yapayım olur mu :) tek başıma karar veremiyorum malesef 😌