Merhaba güzel anneler 💋 Bebeğim yarın asi olacak ve ek gıda formu alacağız doktorumuzdan 🙈 Ben ilk olarak yoğurttan başlamak istiyorum, ilk defa mayalayacagim bilgisi olan anneler yardımcı olursa sevinirim 😍 Şimdiden yardımci olanada olmayanada teşekkürler 🙋 Daha önce biraz araştırma yaptım ve Bimde satılan Altın sütten güzel yoğurt yapanları öğrendim ve bugün koşa koşa gidip aldım 💃💃 Maalesef sütçüden alamıyorum oturduğum mahallede hiç denk gelmedim çünkü. 🤷 Mayalamak içinde yoğurt mayası bulamadım bu yüzden Actıvıa probiyotik yoğurt aldım ilk mayalamayi onunla yapacağım tutturabilirsem kalan yoğurttan mayalacagim 💪 Şimdi sıra bu konuda tecrübeli annelerde elimde 1 litre süt var ne kadar kaynatmayalim ? Bebeğim için mama kavanozları aldım boyutu küçük, maya ne kadar koymalıyım ? Kac saatte mayalanır hiç bilgim yok kizlar 🤷🤗