Villl Bebeği alerji maması içen anneler elinizde fazla mama varsa karşı ödemeli gönderebilir misiniz aldığımızı bebeğim beğenmedi diğerlerini denemek istiyorum beğenirse ona göre rapor çıkacak mama içmiyor durumumuz acil
Deletedmom324 Villl belki boyle alir 🤷🏻♀️ https://www.instagram.com/p/Bt34S-Ejxbd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1mgsxxcai6xye
Nuryalcndag Elaesra canım eğer arkadaş almıyorsa bana 1 kutu gönderebilirmisin acaba? Progemin as değil mi? Tam hidrolize
Nuryalcndag Elaesra bende önce pepti Junior kullandım olmadı, buradan arkadaşlara gönderdim doktor neocate yazdı ne yaptıysam yemiyor bende tükendim artık birde aptamil deniycem bakalım alırsa doktora onu yazdırırım 😑 verebilirsen tabi
Elaesra Nuryalcndag bizimki direk içti kokusu ağır ama hepsi öyleymiş 194 tl verdik fazladan var ucuza vericem nerde ikamet ediyosun canım