elifhanimm emation55 ben de mustela aldım, akşam uyku vaktinden önce yağlayıp yoğuruyorum hamur gibi olup uuuyor,bir de harici boynyna sürüyorum katkanan yerlerş pişik olmasın diye
TalentedMom emation55 benim bebeğimin teni çok hassastır dalin kullandım sorun yaşamadım gayet memnunum hediye gelmişti