Aylık en az 500gr almışsa mama takviyesine başlamanızı tavsiye etmem. Ek Gıda süreci de yaklaşmış ayrıca. Her doktora göre kg yeterliliği değişiyor sanırım. Benim kızım 5 ay 19 günlük 8 kg neredeyse gram almış. Bence araştırın en düşğk kg alımını sonra başlayın. Her doktora güvenilmiyor bu zamanda. Doktorlar bazı mama şirketi ile anlaşmalı oluyorlar gereksiz yere öneren oluyor… Benim ki sadece bir tavsiye ☺️