Ogretmnglsm12 Kanama şikayetiyle doktora gittim düşük yaptığımı söyledi doktor % 90 düşük yaparsın dedi bir ihtimal test istedi tekrar. Böyle olupta çocuğu sağlıklı doğan hamileliği sonradan sıkıntısız geçen oldumu? Lütfen bilgilendirin
Minnaktosbik Ogretmnglsm12 ben 7 ay kanama yaşadım ama kanama alanı kesede değildi ilk kanamada 5 gün hastanede yattım sürekli Progestan kullandım şuan 5 aylık sağlıklı bir kızım var 🤲 çok şükür Rabbime stres yapma bol dinlen stres kanamayı çoğaltır bana herkes çocuk durmaz dedi şimdi görenler hayret ediyor nasıl düşmedi diye doktor kürtaj bile önerdi kalbi durmuş diye ilk kanamada
Ogretmnglsm12 Minnaktosbik çok şükür Maşallah bana da dedi doktor çok az bir ihtimal önlenir yani bana kalırsa düşsün diye
Minnaktosbik Ogretmnglsm12 evet sürekli yattım beş gün hastanede 9 ay evde hiç bir iş yapmadım sürekli kanama lekelenme oldu 7 aya kadar
Minnaktosbik Ogretmnglsm12 size sıkıntı olmassa kontrol altında bekleyin önerim başka doktorada görünün onu Allah bilir ben yaşadığımdan sonra artık pekte güvenim yok insanların sözüne inşallah bişey olmaz hayırlısı ile kucağıniza almak nasip olur
Ogretmnglsm12 Minnaktosbik hayırlısı ne ise o olsun İnşallah rahmin çok ucundaymis öyle dedi doktor bende çok üzüldüm stresliyim şuan sakin olmaya çalışıyorum tabiki herşey kısmet ama insan düşünmeden stres etmeden duramıyor sonuçta bir can oda elinden geleni yapmak istiyorsun sizin adınıza çok sevindim bir nebze de olsa su serptiniz içime çok sağolun sağlıkla buyutun kızınızı 🙏
Minnaktosbik Ogretmnglsm12 yaşadığınızı o kadar iyi anlıyorum ki ben sürekli ağlardım çocuğun ölecek diye eğer nasibinizde varda yiyecek ekmeği içecek suyu varsa bişeycik olmaz korkmayın hayırlısı diye dua edin yatarken otururken ayağınız altına yastık koyun