Mthnbse Merhabalar bebeğim 3 ay 4 günlük eline bi oyuncak verdiğimiz zaman çok kısa tutuyor elinde bırakıyor hemen normalmıdır acaba
Esatinannesi42 Bencede normal benim oğlumda 3 ay 20 günlük bu hafta daha iyi tutmaya başladı senin bebeğinde önümüzdeki haftalarda daha iyi tutmaya başlar inşallah