Benim bebegimde ayni durumdaydi hiiic zorlamadım üstüne gitmedim rahat biraktim o daha sonra yapmamaya basladi arada yokluyor ama eskisi gibi emmiyor elini ağzından çekerseniz inatla geri sokucak hic karismayin alismaz merak etmeyin dönemsel çoğu bebek yapıyor alisir diye müdahele etmeyin gecicektir ayrica oyle hemen dis yapisi bozulmaz parmagin,dr lar müdehale edilmesini istemiyor emme refleks i kuvvetli oldugu icin ve parmagini kesfettigi için yapıyor, sevgiler
.