sempatiksebek Merhaba bebeyimin bacagında kabarık bir kızarıklık vardı küçüktü baya büyüdü yayıldı çocuk hekimi önerir misiniz takip konusunda iyi olan
Bsrabyrr sempatiksebek biz Medar mustafa böncüye gidiyoruz çok memnunum ama doğumevine bir doktor geldi giden arkadaşlarım çok memnun kalmışlar serdar pop onada bakabilirsiniz
Dmrcnn sempatiksebek yeni gördüm keşke daha önce yazabilseydim Esra Tırmana götürebilirsinz kendisi mükemmel bir doktor ayrıca paragöz değil ve 7 24telefonlaşabiliyorsunuz