Geçmiş olsun inşallah değilsindir ama corona gibi eşim de ne tat ne koku aldı aynı sizin gibi ağrı sızı yoktu gitti test yaptırdı pozitif çıktı ama hemşire son evresi bu demiş 2 gün sonra gelseniz negatif çıkardı belkide demiş ama ondan 10 gün önce ağrıları vardı çok şiddetli olmasa da biz bilemeidk tat ve koku kaybı sonunda gitti test oldu şuan hala gelmedi koku tat sadece tuzlu acı onu biliyor işte 2 ay olcak geçeli neredeyse