Merhaba hanımlar. 26 yaşındayım şu yaşıma kadar yaptığım makyaj sayısı bir elin parmağını geçmez hep sıfır makyaj geldim öyle de gidiyorum. Yani anlayacağınız bu işlerden hiiiiç anlamıyorum. Bizde genetik olarak anneannem annem ablam ben yani anne tarafındaki tüm hanımlar, boyun kırışıklığı çok fazla. Yani boynumda ve gerdanımda 20li yaşların başından beri çizgiler var ve bu beni vücudumda en çok rahatsız eden şey 😔 insanı çok yaşlı gösteriyor, çizgiler sanki kir olmuş gibi koyu renk duruyor bir de 😢 çok güzel yakalı tişörtler elbiseler giyiyorum ama yine de o kötü görüntüye engel olamıyorum. Korkmasam gerdirme vs bir şeyler yaptıracağım ama hele ki güzellik için bıçak altına yatmam 😕 size sorum bu kötü görüntüyü makyajla nasıl iyileştirebilirim? Hangi ürünü kullanmam gerek nasıl kullanmam gerek?