Sugu Kızlar üç bebeğim bazen ne oynayacağımı bilemiyorum gelişimini desteklemek için siz neler yapıyorsunuz 🙆🏻♀️
Deletedmom9 Sugu O zaman pek oyun oynamıyorduk sadece bi oyun halısı vardı geri kalan zamanda sürekli konuşurduk kucağımda gezdirir bir şeyler anlatırdım dışarıya bakardık bir de pusete koyup oyuncak takardım bu kadar. Büyüdükçe tabii daha farkındalık oluyor o zaman daha iyi etkinlikler yapabiliyoruz.
prensinveannesininguncesi Sugu 2,5 aylık bebeğim oyun halısı var hareketli kitapları var .İngiliZce şarkı söyleyen oyuncağı var şimdilik bunlarla oynuyor .
Nuray1 Sugu her gün müzik ve kitap saati var oyun halısında oynatıyorum dönme egzersizleri yapıyoruz bazen borcama suyu koyuyorum yastığın üstüne yüz üstü yatırıp ellerini suya sokmasını saglıyorum bunu çok sevıyo
Aras21- Sugu biz diğer arkadaşların söylediklerine ek olarak yatak odasındaki gardırop aynasının önünde duruyoruz, kendini aynada görünce yavaş yavaş yaklaştırıyorum aynaya, gülüyo o zaman. Bunu tekrarlıyoruz.