Gizemm1 Kızlar merhaba ilk sütlerimi sağıp dolaba koymuştum doktorumuz ağız sütü bağışıklığı icin çok önemli demişti şimdi onları vermek istiyorum ama nasıl çözdürmeliyim ve kaşıkla mı vermeliyim biberon kullanmıyoruz