Enise_Ege_Ada anladım canım burdan bebelac kullananlara sesleniyorum bebelac gold değil ama sadece bebelac ben kullandım çok pişman oldum bebeğim 17 günlük oldu ve 3 gündür kakasını yapmıyodu kabız yaptı tuvaletini yapamadı hep sıkındı morardı çocuk ve hipp mama aldım yarim saat sonra yaptı rahatladı