dln97 bizim bir buçuk ay öncesinden beri alt damağı beyazdı bende neden böyle diyordum kendi kendime diş çıkacağı hiç aklıma gelmemişti bile daha sonra çok huzursuz olmaya başladı dünde emziğin sert kısmını ağzına sürtüyordu zaten ne varsa ağzına götürüyor tabi de kaşıyınca rahatlıyor galiba emziğin sert tarafı daha çok hoşuna gidiyordu dün gece de çok değişik ağlamaya başladı hüngür hüngür ağlayınca sabah bir baktım ki diş geliyor iştahsızlık var şuan bizde belki de sizinki de çıkıyordur 4 aylıkken diş çıkaracağını hiç düşünemezken artık her bebekte beklerim 😒😅 şuan çok kötü durumdayız