sseeddeef Valla ben de kafayi yiyorum bu konu hakkinda. Post bile actim hatta. Yuzustu yatmayi hic sevmiyor agliyor. 45 derece fln da kaldiramiyor basini yuzustu yattiginda. Doktor 3.ay kontrolunde degerlendiririz dedi ama icime buyuk dert ve sıkıntı oldu. 6 gun sonra 3 aylik olacak ben mi cok sey bekliyorum bilmiyorum 😣