Deletedmom58 3 ay 7 günlüğüz bugün biraz huysuzdu salya artışı da 2,5 ayımızdan beri var ağız içini kontrol edeyim dediğimde alt diş etlerinde beyazlık gördüm. Oraya dokunduğumda da ağlıyor. Acaba diş mi ? Dişse kaç aya patlar🤔 yoksa her bebekte patlama süreci farklı mı ? Birde erken değilmi henüz😒
Deletedmom324 Deletedmom58 biz 4 aylik olmadan cikti. 1-2 gune 5 aylik olacagiz iki disimiz var. ve de sanirim ustler geliyor. Doktorumuz disler saglam sikinti yok dedi. Millete de kulak asmayin. Milletin agzi torba degil buzup cope atasin. Ohooo
Fatosumum Benim bebeğim de 3 buçuk aylıkken çıkardı eli sürekli ağızdaydı salyası vardı ama azdı bi baktık bi gün çıkmış küçük olduğu için nesneleri anlamak için falan bişeyleri ağzına götürüyo sanmıştık
Deletedmom58 Fatosumum sizde de beyazlık varmıydı dikkat ettinizmi peki🙈 evin içinde vah başıma gelenler diye geziniyorum resmen herkes diş çıkarında şöyle böyle olucak yanıcaksın diye korkuttu
Deletedmom58 Deletedmom324 katılıyorum içime sıkıntı düşürdüler🤦🏼♀️ Sizde de bu bahsettiğim beyazlıktan varmıydı
Deletedmom324 Deletedmom58 tabi vardi. Ama internetten gorsellere bakin. Iki turlu beyazlik oluyor. Birisi damak birisi dis. Ben ilk dis gelince anlamistim hangisi hangisi diye
Deletedmom58 Deletedmom324 Dediğiniz gibi baktım internetten damağında değil diş çıkan kısıma yakın diş etinde☺️🤗