Tereddüt etmekte çok haklı yaptırmayı düşünmeyenler, fakat uzun vadede ne olacağını bilemeyiz derken şu an yediğimiz içtiğimiz hiçbirşeyin organik olmadığını pirinç diye lastik yedirildiğimizi hormon yedirildiğimizi pis hava soluduğumuzu kış gününde kara hasret kaldığımızı düşünürsek zaten hiçbirimiz uzun vadede pek sağlıklı kalamayacağız… zorunlu olmasa da yaptıracağım, çin aşısı denince olumsuz algı oluyor kafalarda ama çin bugüne kadar kalitesizlikten değil insan gücünden ucuz maliyetten dolayı ürünlerini ucuza dünyaya satarak bu algıyı oluşturdu, ayrıca virüsü yayan ülke onlar evet ama onlar zamanında tam kapanma yaşadılar hatırlayın evlere kilitlediler insanları wuhanda, yani tedbirlerle atlattılar, öyle yada böyle yüzde yüz koruma sağlamasa bile birşey kaybaedeceğimizi düşünmüyorum