Selamün aleyküm bişey danışmak istiyorum sizlere ,geçen ay reglim 15 gün geçikti haliyle hamilelik bekledik kan verdim yoktu,evde de test yaptım çıkmadı, ve eşim baya heves etti bu işe, 8 aylık bi bebeğim var eşimin baskılarından dolayı bu ay korunmadim, ben 3 gün önce baş ağrısı boğaz ağrısı için covid19 testi yapmaya gittim , şükür negatif çıktı üstüne doktor hamilelik olabilir diye kan istedi ve gebelik yok dedi, benim dün regl olmam gerekiyordu ama olmadim, 3 gün önce de kan verdim bişey çıkmadı, acaba eğer hamileysem ne Zaman çıkar ,ve evde yapılan gebelik testini sizce ne zaman yapayım,