Evlatkokusu Bebeğim 1 aylık sütüm çok az olduğundan mamada veriyoruz. Ama 2 gündür memeyi kesinlikle almıyor. Açkende, tokkende memeyi almıyor, vermeye çalıştığımdada çatlayacak gibi çok aşırı ağlıyor. Aynı durumu yaşayan varmı? Ne yapabilirim
DevranAlp Evlatkokusu emzirme pozisyonunu değiştir mamayı biberonla verme alıştırma bardağıyla veya kaşıkla şırıngayla ver yoksa bırakır memeyi uyku arasında ver memeyi çok zor bir dönem inşllh bırakmaz anne sütünün yerini almaz hiç bişi
Deletedmom5151 Evlatkokusu Benim oğlumda kuvezde kalmıştı biberonla mama verdiler oda alışmış bizde hem mama hem meme devam ediyoruz biberondan çok geliyo onu istiyor bende muzdaribim bu konu hakkinda ama memeyi aliyor ama alsada birakinca doymayip çığlığı basıyor
Deletedmom324 Bir bakin derim. https://www.instagram.com/p/Bt34S-Ejxbd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ht8bvnzqddlz
DerinY Deletedmom5151 biberon değiştirin aynı sorunu bende yaşadım medela calma biberon ile aştık sorunumuzu.
alicihankus Facebookta emzirme akademisi var oraya üye olup sorabilirsin böyle konularda çoğu anneye yardımcı oluyolar