canimkizim2019 Sma optipro 3 numara alıcam ama sarı kutu ve mavi kutu var aradaki fark nedir ayrıca aptamil içiriyordum hiç indirime girmediği için sma denicem kızıma memnun musunuz ? Sarıyı mı almalıyım mavıyı mı ?
Gamzeli2206 canimkizim2019 sarı olan yeni formül onu alın ben de aptamil kullanıyordum ama SMA daha iyi gibi geldi banada şuan bıraktık tabi 1,5 yaşında
Erencinarinannesi canimkizim2019 sma 2 numara gri kapak kullanıyoruz memnunum ben kaşık maması yaparken içine karıştırıyorum günde sadece 7 ölçek kullanıyorum eşim bulamadığı için sarı kapaklı dan almıştı bi kez çocuğumu çok rahatsız etti gecelerce uyuyamadı yeni olanı alın o daha iyi