Ya kızlar bişey sorcam bazen yemek yaparken diyelim salçalı çorba yağ üzerine çıkıyor ve ben nefret ediyorum acaba çok mu koyuyorum diyecem ama yok neden oluyor ya böyle yağ görünmesin üste çıkmasın istiyorum mesela yağı ısıttıktan sonra salçayı güzelde kavuruyorum ama bazen üste cıkıyo yağlı gibi duruyo sinir oluyorum en basitinden arpa şehriye çorbası 😠